+Follow
Facebook
Dashboard
Reload Page
EXIT

Air kencing jadi ubatttttttttttt~





aiyokk ! facebook eden , penuh dgn video F orang hantar !
apa kesss ?? jenuh nak mendelete ! 
kalau jadi macam tu , facebook kita sendiri yang kena virus ka facebook si penghantar tu ek ?
eh , dah dah , abaikan yang tuuu ...(mukadimah yang mngarut)

huhuhuhu , tenok tenok ! 
tenok ape ?
tajuk la sakai ! hakhak
Act , aku nak kongsi sama lu orang laa . ngeee ~
hari tu , mak aku punya adik ipar a.k.a MAKTAM ada gitaw .
gigi sape sape sakit , ubat paling paling dan palinggggggggg mujarab AIR KENCING sendiri .
iyakkkkkk ! sanggup ka hampa nak minum AIR KENCING hampa tu , 
ya allah , mesti tak sanggup kan kan kan !

pelik kan kan ?
pelik bin ajaib !
sekarang nie , taik sendiri pon boleh buat perubatan ! aku baca tang mana tah . nanti kalau jumpa alik , aku sharing sharing !

 ehh , mana boleh minum ? AIR KENCING kan kotor ?
heyy , kalau darurat sangat , TAIK pon sanggup hampa sanggup telan tau ,
hampa akan pilih yang mana ? sakit atau sembuh sampai bila bila tapi kena mkn "UBAT"
mesti pilihan kedua kan kan ? haaa .


cara cara nya senang je . korang minum selalu , nanti sakit tu akan hilang  ..

so , daripada terlambat .,
daripada nasi jadi nasi lembik , baik la hampa , korang ,kome kome semua , jaga your teeth .
kang sakit , serve your right . hahahaha !

sekali aku menyeru umat umat islam dan semuaa laaa , 
mencegah lebih baik daripada mengubat !
hahahahaha , sakai !


ok , i have to pen off now , nak mamam , jommmm nak itot ? hehehe .
phoiii phoiiiii ! muahhh muahhh dahi . 



p/s: maktam aku cakap ada orang cuba dah , ajaib , dengan kuasa ALLAH dia sembuh . AMIN :D










POSTED ON: Saturday, December 17 @ 10:00 PM | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
I.N.F
@nfiena
saya tidak ada tuhan tetapi saya ada ALLAH SWT .
kedah,malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡