+Follow
Facebook
Dashboard
Reload Page
EXIT

'cantik cantik dan sweet swett '




penat aihhh , terjah blog orang , gilee sweet sweet kot depa punya blog . 
jeles pon ada jugak nie . :)
tapi tape laa , keteraan aku ada hadnya . hahaha
ini je blog yang mampu aku persembahkan . haha


terjah punya terjah . godek sana godek sini .
aku termasuk blog kembar aku ! hahaha


kembar ?
yela kembar . dia punya template sama doee dengan  aku ,
oh my GOD ,
besarnya dunia ini kan kan ? hahaha

aku follow ntah blog tu ?
follow kot tak silap . 
ragu ragu jugak nak tekan button follow tu .
heee , sory ye kak . :D


apa apa pon semua blog cantik cantik . 
pandai la korang deco deco blog . rajin .
tepuk tangan sikit .


nie laa blog yang cantik cantik dan sweett sweett 
follow laaa .
dah folllow ? 
ok duduk diam diam kat situ :D


1)blog kak lyssa
2)blog aina mucux
3)blog makwe-er
4)blog shimaemma
5)blog adli shinci
6)blog dunia pink saya


banyak lagi blog yang cantik cantik ! maaf ye blog sape tade lam list tu , xlarat nak link kan laa . 
so , itu je la perjalanan hidup tuk hari ini :
alamaaakkkk , dah pukul 3.30 pagi , 
nehiiiiiiiiiiii ! xtido lagi .. 

ok gudnitee . phoiiiiii . muahh pipi kiri muah pipi kanan 



POSTED ON: Friday, December 16 @ 3:25 AM | 1 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
I.N.F
@nfiena
saya tidak ada tuhan tetapi saya ada ALLAH SWT .
kedah,malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡