+Follow
Facebook
Dashboard
Reload Page
EXIT

petua melembutkan muka


Assalamualaikomwarahmatullahiwabarakatuh

hee ~ , nak taw satu petua dop ? petua nie kakak aku yang perkenalkan . dia cakap kawan dia kasi petua nie , so aku pon nak sharing sharing la kan . simple sangat sangat !
macam nie ~






first , korang ambik uncang teh yang mak , ibu , mama korang dah guna buat air teh tu(macam kat gambar atas,jenama apa pon takpa) . jangan ambik yang tak pakai lagi . nanti tak pasai kena beletiaq ! haha . 
Then , you rub on your face . korang kasi mask(topeng teh) kat muka korang . 
Biarkan dalam 5 hingga 6 minit macam tu .
Lepas tu , basuh dan cuci muka dengan sabun yang korang pakai , then , bilas .
senang kan kan kan? haa . selamat mencuba ~
eh lupa , kalau guna beras pon boleh , kalau beras kisar dulu sampai halus .



P/s~kalau korang nak tahu aku tengah mengamalkan petua nie . haha
tapi aku xpasti la sesuai ke tak dengan kulit korang . heee ~



POSTED ON: Monday, December 5 @ 9:34 PM | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
I.N.F
@nfiena
saya tidak ada tuhan tetapi saya ada ALLAH SWT .
kedah,malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡