+Follow
Facebook
Dashboard
Reload Page
EXIT

IKHLAS

to ASILAH my dear friend . 
dalam keadaan begini , you should ask your heart ! "PERLUKAH aku mengeluarkan air mata aku berliter-liter hanya kerana benda seremeh itu ?" 
kalau hang tanya aku , aku dengan yakinnya akan menjawab TIDAK!
yes , i know . you'll say that aku tidak berada di tempat hang , tidak merasa apa yang hang rasa . tidak faham perasaan hang . yes, I admit it !
tetapi , ada banyak lagi perkara yg lebih menyedihkan atau menggembirakan untuk hang tangisi di kemudian hari .kalau benda benda remeh macam ni hang tangiskan ,hang dah membazir air mata terlalu banyak . cukuplah menderita waktu remaja ni . perjalanan hang masih panjang . takkan sepanjang hidup , hang nak bergelimang dengan air mata sendiri? . biasala hati remaja memang cepat tersayang . tetapi itu semua kita boleh KAWAL , dear . cuba lah kuatkan hati hang tu silah , jangan lah lembik sangat . 
aku nak luahkan perasaan ni secara lisan , tapi aku tak mampu so aku typing. 
1 ja pesanan aku  . 
AIR MATA UNTUK SESUATU MENGGEMBIRAKAN BUKAN UNTUK SESUATU MENYEDIHKAN . itu yang sepatutnya .




p/s : jangan sombong untuk meminta kekuatan dan ketenangan daripada-NYA


saya doakan ASILAH HASSUNNA mampu mengharungi liku-liku kehidupan.dan berjaya di dunia dan akhirat , jangan lupa ALLAH SWT emak ayah bila dah berjaya :)
salam sayang....nana:)

POSTED ON: Saturday, May 4 @ 12:19 AM | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
I.N.F
@nfiena
saya tidak ada tuhan tetapi saya ada ALLAH SWT .
kedah,malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡