+Follow
Facebook
Dashboard
Reload Page
EXIT

bintang



bissmilahirrahmanirahim...

YA ALLAH selama 17 tahun aku hidup , malam ini baru aku rasa betapa indahnya ciptaan-Mu . tiada cacat cela . sempurna . cuma manusia sahaja yang tidak pernah puas dan bersyukur apa yang dikurniakan oleh-Mu. sentiasa dibibir mereka terselit perkataan "TAPI" yang menunjukkan mereka tidak pernah puas.




mengapa aku menaip begini ? kerana aku baru sahaja melihat bintang-bintang ciptaan-Nya di langit .walaupun bintang itu tidak tersusun ia tetap cantik .kerdipan bintang itu membuat aku rasa tenang dan terlepas dari segala masalah yang belenggu di fikiran. terdetik di hati  "kalaulah hari hari dapat tengok bintang seorang diri ? ....................."



رَبَّنَا إِنَّنَا ءَامَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ
Maksudnya : "Wahai Tuhan kami! Sesungguhnya kami telah beriman, oleh itu, ampunkanlah dosa-dosa kami dan peliharalah kami dari azab neraka"

(A-li 'Imran : 16)



Jik rasa tak tenang , bacalah doa ini.




jom tidurrrr! . assalamualaikum :)

POSTED ON: Saturday, June 29 @ 12:41 AM | 0 comments

← Older / ♥ back up ♥ / Newer →
I.N.F
@nfiena
saya tidak ada tuhan tetapi saya ada ALLAH SWT .
kedah,malaysia


Layout by FaqihahHusni. Basecodes Mocha Frappes. Please view with Google Chrome. Icon from: xo. Inspired by: MayaaKarin
Copyright © All rights reserved 2012 by Faqihah Husni ♡